Isnin, 31 Disember 2012

selamat tinggal 2012







Assalamualaikum.....hari ni dah penghujung tahun 2012,maka esok bermulalah tahun 2013.Sekejap masa berlalu,pejam celik pejam celik dah setahun kita melalui setiap tahun.Kalu nak diflash back  balik banyak perkara besar dan kecik berlaku pada aq dan keluarga pada tahun ni. Bermula dari awal tahun kami sekeluarga mendapat peluang memiliki rumah sendiri setelah hampir 12 tahun aq dan suami berkahwin,ALHAMDULILLAH syukur pada Mu Ya Allah,setelah mendapat tahu kami bakal mendapat rumah apalagi seronok nya hanya Allah jerr yang tahu.....orang tak pernah ada rumah sendiri hehehe;)))))macam2 nak buat mula la ushar kabinet lah,hiasan dalaman la....sampai blog pun dah bersawang punya dok gila menservey....pastu aq sekeluarga balik kekampung nak berkongsi khabar gembira dgn family kat penang,kebetulan pulak bulan 3 ada cuti sekolahaq dan suami sepakat nak bawa anak2 naik keretapi,sementalah aq lak tak pernah menaiki keretapi soo....ambik kesempatan nak rasa naik keretapi.Akhirnya bulan 4 aq sekeluarga dapat berpindah masuk ke rumah baru,masa dok sibok2 persiap masuk rumah baru aq lak mabok2.....mulanya nak beli ubat kat farmasi ja....suami la kata cerr...check dulu ntah2 ada isi....hah kau rezeki tuhan datang sekali ngan rumah baru,tambah ahli keluarga baru dalam hidup kami;)))).Tiba2 sesuatu yang sedih telah berlaku dalam hidup kami apabila MIL aq meninggal pada 24 SEPTEMBER akibat sakit kanser.Dan pada 5 NOVEMBER aq selamat bersalin anak aq yang kelima yang aq namakan Rahmah berkesinambongan dari rahmat yang kami dapat pada tahun ini bersama sama ini aq sertakan gambar2 pada tahun ni so...LAYANZZZ......

2 ulasan:

  1. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://wisataoutboundmalang.com/

    BalasPadam